Inici Receptes Guitarra Enllaços Novel·la Jocs Esports El temps Contacte
Massa per a pizza

19/7/2020

300 gs. de farina
1 pastilla de llevat premsat de forner
1 culleradeta de sal
160 ml. d’aigua tèbia

Fer la massa amb la farina i el llevat. Posar aigua en petites quantitats fins aconseguir la textura de massa de pa.

Deixar reposar 10 minuts, afegir la sal i amassar 5 minuts més. Després posar la massa en un bol enfarinat, tapat amb un drap humit. Deixar-ho 40 minuts.

Treure la massa del bol, allisar-la amb els dits i, amb el rodet, donar-li la forma corresponent a la pizza. Col·locar-la sobre un paper de forn i acabar de donar-li forma, deixant-la una mica més gruixuda a les vores. Cobrir amb un drap humit i deixar en un lloc tebi un mínim de 40 minuts. Mentrestant, preescalfar el forn a 180º C.

Passat aquest temps, afegir el condiment desitjat i posar la pizza al forn a una alçada mitjana durant uns 15 minuts. Controlar el punt de cocció.

 
Informació legal